Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця у відділення Нової Пошти, що буде вказано менеджером магазину у відповідь на заявку на повернення товару.
Оплата за пересилку товару за рахунок покупця відбувається:
Оплата за пересилку зі сторони магазину:
Поверненню підлягають всі товари на сайті.
Зверніть увагу! обміну/поверненню підлягає лише новий товар, що не був у вжитку та не має ознак використання: подряпин, сколів, потертостей, змін програмного забезпечення тощо. Має бути збережено повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та заводське маркування.
Повернення коштів:
- Переказ на банківську картку покупця протягом 3 робочих днів після отримання повернення.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Для повернення товару оформіть заявку у відповідному розділі сайту.
На техніку, що реалізується в нашому магазині розповсюджується фірмова гарантія компаній виробників. Терміни гарантійного обслуговування та його умови можуть бути різними для кожного товару та залежать від сервісної політики компанії виробника. Перевірка комплектації та відсутності дефектів товару проводиться під час передачі товару покупцю. Копмплектація виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації, де описано відповідний перелік.
Гарантійні зобов'язання втрачають актуальність у наступних випадках:
Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються на наступні види несправностей:
Додатково:
На групи товарів, які не мають механічних рухомих деталей та електронних схем, гарантійні зобов'язання виробник зазвичай не надає, оскільки такі вироби не можуть вийти з ладу у процесі експлуатації з вини заводу-виробника. Вони можуть бути лише піддані природному зносу або пошкоджені користувачем внаслідок неправильного використання, зберігання, транспортування тощо.
Гарантійні зобов'язання поширюються на основний виріб, який вказано у гарантійному талоні (модель та серійний номер). Усі супутні аксесуари, що постачаються в комплекті з основним виробом, зазвичай не підлягають гарантійному обслуговуванню (чохли, зарядні пристрої, зовнішні блоки живлення, акумулятори, пульти, гарнітури, кабелі, перехідники, карти пам'яті, акційні подарунки та інше).
Усі питання, пов'язані з ремонтом чи обміном бракованої техніки, є компетенцією офіційного сервісного центру виробника. Зазвичай, обмін техніки проводиться за наявності Акту із офіційного Сервісного Центру в якому зазначено, що виріб підлягає заміні. Такий акт видається Сервісним Центром у разі, якщо виріб неможливо відремонтувати у встановлені законом терміни або його недоцільно ремонтувати з економічних міркувань (вартість ремонту дорожча, ніж новий товар).