Запчастини для дронів

Сортування:
DJI Mavic 3 Enterprise Series ESC Board Module
В наявності
DJI Mavic 3 Enterprise Series GPS Board Module
В наявності
DJI Mavic 3 Gimbal and Camera Module
В наявності
DJI Mavic 3 Модуль ESC (плата управління двигунами) ESC Board Module
В наявності
Бренд:: DJI
Колір:: Чорний
Призначення:: Для квадрокоптерів
Країна реєстрації бренду:: Китай
DJI Mavic 3 Промінь з мотором (Задній Лівий) Aircraft Arm Module Rear Left
В наявності
Бренд:: DJI
Призначення:: Для квадрокоптерів
Країна реєстрації бренду:: Китай
DJI Mavic 3 Промінь з мотором (Задній Правий) Aircraft Arm Module Rear Right
В наявності
Бренд:: DJI
Тип:: Модель для збирання
Колір:: Чорний
Призначення:: Для квадрокоптерів
Країна реєстрації бренду:: Китай
DJI Mavic 3 Промінь з мотором (Передній Лівий) Aircraft Arm Module Front Left
В наявності
Бренд:: DJI
Призначення:: Для квадрокоптерів
Країна реєстрації бренду:: Китай
DJI Mavic 3 Промінь з мотором (Передній Правий) Aircraft Arm Module Front Right
В наявності
Бренд:: DJI
Призначення:: Для квадрокоптерів
Країна реєстрації бренду:: Китай
Країна-виробник товару:: Китай
Mark4 10’’ рама FPV квадрокоптера
В наявності
Відстань між монтажними отворами відеопередавача:: 20х20 мм та 30,5х30,5 мм
Відстань між монтажними отворами контролера:: 30,5х30,5 мм
Вага в упаковці:: 271 грамм
Висота внутрішнього простору:: 35 мм
Діагональ:: 427 мм
Акумулятор Radiomaster 21700 5000мАг 3.7В для радіостанцій TX16S/TX12
В наявності
Тип:: Акумулятор літій-іонний 21700.
Живлення моделі:: Номінальна напруга: 3,7 В. Ємність: 5000 мА·год.
Комплектація:: Кількість в упаковці, шт: 2.
Антена Rush Cherry FPV 5,8 ГГц, 160 мм, розʼєм RHCP SMA-J ЛОТ— 10 шт
В наявності
Вага:: SMA 70мм: 8г Кутовий SMA 110мм: 11.2г MMCX: 3г UFL: 2.6г
Довжина:: SMA: 70мм або 110мм (вибір опції) MMCX, UFL: 80мм
Осьове співвідношення:: близько 1.0
Поляризація:: RHCP/LHCP (вибір опції)
Посилення:: 1.2dBi
Відеопередавач iFlight BLITZ 5.8GHz 2,5W VTX
В наявності
Інтерфейс:: MMCX
Напруга:: 7В - 34В
Потужність:: PIT/25мВт/400мВт/1000мВт/2500мВт
Частоти:: 5.8GHz
Пропелер HQProp MacroQuad 10x5x3 армований нейлон CCW (Black)
В наявності
Вага:: 23.3 г
Діаметр втулки:: 18 мм
Діаметр: : 10 "
Кількість лопатей:: 3
Кріплення пропелера:: Гладкий вал 5 мм
Пропелери Gemfan Cinelifter Glass Fiber Nylon 1050 3 лопаті. CW/CCW
В наявності
Вага:: 17 г
Внутрішній діаметр центрального отвору: : 5 мм
Діаметр опорного диска:: 254,6 мм
Діаметр: : 9
Кількість лопатей:: 3
Пропелери GEMFAN Cinelifter Glass Fiber Nylon 1050-3 (CW/CCW)
В наявності
Діаметр: : 10
Кількість лопатей:: 3
Крок:: 5
Матеріал:: Скловолоконний карбон
Напрямок обертання:: CW, CCW
Сонцезахисний кожух для пульта дистанційного керування DJI
В наявності
Максимальна швидкість, км/год:: 140
Час польоту, хв:: 9-10 (6s2p 14-16 хв)
Вага, кг:: без АКБ: 0.45
Крейсерська швидкість:: 75-85 км/г
Польотні режими:: ручний
600.00 грн.
S11 КСВ:: 1,4 макс. - 1,1 хв.
Осьове співвідношення:: близько 1,0
Поляризація:: RHCP
Посилення:: 1,2 дБі
Роз'єм:: на вибір
DVR формат: : H264, 60fps,MOV 6Mbps, SD до 128Gb
Акселерометр:: 3-осьовий
Вага:: 332г
Гіроскоп:: 3-осьовий
Джерело живлення:: 1 Cell 18650/DC 6.5-25.2V/USB 5V
Запчастини для дронів

Запчастини для дронів: гарантія надійності та готовності

Україна стрімко нарощує парк Армії дронів, щоб забезпечити підрозділи, що знаходяться на передовій. У такій ситуації зріс попит на запчастини для дронів, необхідних для ремонту та конструювання нових розвідувальних та атакувальних БПЛА. Наш інтернет-магазин Dron Tech радий запропонувати запчастини для дронів десятків найменувань, які можуть використовуватись для відновлення працездатності більшості відомих моделей та конструювання ексклюзивних БПЛА для бомбометання та разових акцій («камікадзе»).


Запчастини для ремонту дронів

Найчастішою причиною ламання дронів є недотримання умов експлуатації. Звинувачувати пілотів, що знаходяться на передовій, звичайно, не можна. Завдання потрібно виконувати за будь-якої погоди, здійснювати зліт/посадку серед густих дерев, через що після потрапляння вологи та зіткнень виникає потреба у терміновому ремонті.

Серед найчастіших несправностей:

1. Деформація поворотного кронштейна променя. 2. Вихід з ладу променя з електромотором. 3. Руйнування пропелера. 4. Відмова датчиків. 5. Погана керованість. 6. Зниження тривалості польоту.

Якщо безпілотник перестає працювати через 20 хвилин, не виключено, що акумуляторна батарея вийшла з ладу. Апарат також може перестати заряджатися з вини USB-порту, що згорів, потрапивши під дощ.

Хоча дрони створюються з величезним запасом міцності та надійності, у несправний стан може прийти навіть найдорожча професійна модель. Крім помилкових дій пілота та драматичних випадковостей свій внесок вносять системні збої: згорів транзистор, відмовив датчик, неправильне калібрування. Хай там що, при виявленні несправності потрібно відразу приступити до її усунення, щоб не втратити дорогий апарат та не зірвати виконання бойового завдання.

Щоб швидко відремонтувати пошкоджений безпілотник, ви можете купити в нашому інтернет-магазині такі запчастини для дронів:

  • кронштейни для обертання променя;
  • промені з електродвигунами та проводкою;
  • акумулятори для радіостанцій;
  • плата керування електромоторами (тобто польотний контролер);
  • інші запчастини для дронів під замовлення.

Які запчастини для дронів потрібні на передовій

Ремонт дронів у польових умовах може зіткнутися з низкою серйозних проблем, які можуть ускладнити або навіть унеможливити проведення якісного ремонту:

  1. Обмежені ресурси та інструменти. У польових умовах зазвичай відсутній доступ до повного набору інструментів та устаткування, які можуть знадобитися для складних ремонтних робіт.
  2. Невідповідні умови. Під час бойових дій займатися складним ремонтом нема де й ніколи.
  3. Непередбачуваність. Пілотові складно передбачити, які саме запчастини для дронів потрібні для ремонту.
  4. Нестача досвіду. Ремонт вимагає не тільки наявності під рукою великої кількості запчастин для дронів, а й певних знань та навичок. Якщо команда, що займається ремонтом, не має достатнього досвіду або інформації про конкретну модель дрона, це може призвести до помилок або неправильних рішень.

У польових умовах можна виправити лише частину несправностей. Наприклад, якщо при зльоті з галявини в густій лісосмузі дрон хитнуло, внаслідок чого ротор зачепив гілку, рихтування або заміна несправного гвинта займе лише 10 хвилин. Це саме стосується й АКБ. Міняти акумулятори вміє кожен, важливо лише мати під рукою інструкцію і точно дотримуватись описаних у ній правил.

З серйозними поламками все набагато складніше. Якщо збоїть програмне забезпечення, згоріли компоненти електронної плати, краще відразу надсилати апарат на професійний ремонт у тил. Діагностувати несправність електроніки та перепаювати радіодеталі можна лише з використанням спеціального обладнання.

Висновок: для польового ремонту потрібно мати тільки найнеобхідніші запчастини для дронів, які можуть бути швидко встановлені самотужки. А щоб взагалі уникнути ремонту, потрібно у всьому дотримуватися інструкцій.

Щоб безпілотник завжди був готовий до бою:

  1. Опорні гвинти дуже чутливі до травм, тому потрібно всіма силами намагатися уникати зустрічей з гілками, лініями електропередач, іншими перешкодами.
  2. Однією з найпоширеніших причин аварії дрона є непрацездатний компас, що вийшов з ладу з вини джерела сильного магнітного поля. Не потрібно пілотувати в зоні ЛЕП та перевозити апарат поряд з будь-якими магнітами.
  3. Через поганий конектор може статися припинення трансляції відеопотоку. Порти потрібно берегти й перед кожним вильотом перевіряти, щоб з'єднання було надійним.
  4. Використовуйте функцію повернення на автопілоті лише за крайньої потреби – наприклад, якщо під час нічної аеророзвідки ви заблукали, не маючи жодних орієнтирів для впевненого пілотування. Якщо зловживати цією функцією, дрон, який найчастіше не вміє огинати зустрічні перешкоди, може по дорозі назад зіткнутися з високим деревом чи опорою ЛЕП. Намагайтеся привести апарат на точку вильоту самостійно.
  5. Відправляйте дрон у політ тільки з повністю зарядженою батареєю. Завжди є ризик, що БПЛА перестане відповідати на півдорозі.
  6. Якщо у вашій зоні крутиться ще один дрон, краще відвести свій апарат якомога далі, оскільки ризик зіткнення дуже великий.

Пам'ятайте, що більшу частину катастроф можна виключити завдяки звичайній уважності під час підготовки до польоту та пілотування, а також гарним знанням інструкції. Однак від падіння не застрахован ніхто. Якщо ваш дрон все-таки впав, знайдіть його і зробіть повний огляд на пошкодження, щоб визначити, які запчастини для дрона потрібні для ремонту. Дійте за таким алгоритмом:

  1. Вимкніть безпілотник, дістаньте АКБ та зніміть ротори.
  2. Відчистіть усі доступні поверхні та заглиблення від бруду та піску. Уважно проконтролюйте, чи не вигнуті промені з електромоторами, чи немає тріщин на корпусі, чи ціла камера, чи надійно зафіксовані кабелі.
  3. Перевірте акумулятор на наявність тріщин.
  4. Перевірте кожний з опорних гвинтів. Переконайтеся, що геометрія роторів не змінилася й на них немає тріщин та грубих пошкоджень, які можуть призвести до підвищеної вібрації. Якщо є можливість – підігніть гвинти до потрібного положення. Якщо пошкодження серйозне – використовуйте запчастини для дронів для швидкої заміни.
  5. З особливою увагою перевірте фіксацію електродвигунів.
  6. Після повної перевірки та очищення встановіть АКБ на місце та перезавантажте дрон, після чого здійсніть запуск.
  7. Виконайте калібрування компаса та гіроскопа.
  8. Перевірте, чи добре обертається стабілізатор.
  9. Переконайтеся, що мотори не створюють сильної вібрації.
  10. Встановіть ротори на місця відповідно до маркування.
  11. Протестуйте дрон у польоті на невеликій висоті.

Пам'ятайте! Купівля якісних запчастин для дронів дозволяє багаторазово відновлювати працездатність безпілотників, суттєво продовжуючи експлуатаційний ресурс дорогого літального апарату.